• PROJEKT "Zrozumieć Kościoły"

          • Projekt ten zrealizowany został przez Zamek Książ w Wałbrzychu. W ramach projektu uczniowie naszej szkoły: Krzysiu Sokołowski i Jakub Włodarski zapoznali się z architekturą jako dziedziną sztuki i nauczycili się rozpoznawać style w architekturze. W ramach warsztatów dzieci stworzyły książeczkę edukacyjną dostępną dla każdego w formie elektronicznej oraz grę planszową.

            Koordynatorem projektu była Anita Politowicz.

          • Orszak Trzech Króli

          • Uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w ulicznych miejskich Jasełkach - Orszaku Trzech Króli w dniu 06.01.2025r. Nieśli zarówno baner orszaku jak też rozdawali cukierki uczestnikom orszaku. Bardzo dziękujemy uczniom i ich rodzicom, którzy uczestniczyli w Orszaku.

            Ze Świętami Bożego Narodzenia wiąże się wiele pięknych tradycji i zwyczajów. Jednym z nich jest odgrywanie inscenizacji o Bożym Narodzeniu zwanych Jasełkami.

            W świąteczną atmosferę wprowadzili nas uczniowie, którzy przygotowali przedstawienie jasełkowe. Dzieci wcieliły się w role Maryi i Józefa, pasterzy, aniołów, trzech króli, przybywających złożyć pokłon Jezusowi narodzonemu w ubogiej stajence.

            Uroku inscenizacji dodały kolędy, które napełniły wszystkich świąteczną atmosferą i sprawiły, że poczuliśmy radość zbliżających się świąt. Do wspólnego kolędowania włączyli się uczniowie, nauczyciele i rodzice.

            Po występie głos zabrała dyrektor szkoły Pani Izabella Mazurek, która złożyła wszystkim świąteczne i noworoczne życzenia. Inscenizację wraz z dekoracją przygotowały Panie katechetki: Lucyna Brożyna, Wioletta Lubkiewicz oraz Panie: Lilianna Pytel, Kamila Rais, Natalia Solarek.

      • Kontakty

        • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Orła Białego Wałbrzych, ul. Wańkowicza 13
        • 748470989
        • ul. Wańkowicza 13
          58-304 Wałbrzych
          Poland
        • Izabella Mazurek
        • Krystyna Baczyńska
        • Dorota Leksztan
          Monika Rajca
    • Galeria zdjęć

        brak danych